2 day's to go

2008-12-22, 21:52:08 / Kategori: vardag
hej igen, känner mig helt lättad nu när alla julklappar är fixade. köpte det sista idag. fick också 2julkappar av min låtsaspappa, vantar och mössa från best of brands as bra eftersom jag ska upp till iskallt landskap och snödivor nu!
åker imorgon bitti, och stannar där tills lördag. kommer inte ha tillgång till dator så jag skriver i bloggen när jag kommer hem. ska bli skit mysigt med jul iaf tk jag :)
nu ska jag packa klart och slå in de sista julklapparna sen se på nån film tror jag. skulle egentligen träffa emelie ikväll , men har fortfarande sån satans hosta... men god jul hörni ha det bäst puss!


jag förra julen som ja spenderade i thailand. LÄS lägg märke till vilken julstämning det var på beatchen! 

emelie

den finns på www.forever21.com. ;)

puss



2008-12-23, 00:12:06 URL: http://emeliemoberg.blogg.se/

jessica

GOD JUL! <3 :)

hoppas du får en toppen jul!

puss



2008-12-23, 14:22:31 URL: http://jesssicca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?