Utvecklingsamtal.

2008-04-16, 08:44:44 / Kategori: vardag
Gooodmoorroon !
Hoppas alla sovit gott, de har iaf jag :D
Är fett tidig, måste gå först om 20 min till skolan.
Har juh utvecklingssamtal idag, så jag o mamma ska gå till skolan vid 9.
Tio över börjar de.
De e fett skönt, för egentligen börjar vi 9, men ja får börja tio över.
Sen har jag bara So innan lunch, o sen slutar vi!
Vi har halvstudiedag.
Då ska jag hem o plugga matte (har prov på fredag) och sen vara med adam<3
Så de blir en skön dag ida :D
Igårkväll satt jag spikad framför tvn med mamma o kolla på desperate housewifes o drack latte i 2 timmar!
Så jävla bra serie, tkr inte ni? :)
haha e typ galen i den, förutom oc dåra :P
Nu ska jag hämta mina papper jag måste ha med mig till samtalet, önska mig lycka till!
pusspuss
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?