Tisdagen

2008-04-22, 20:35:01 / Kategori: vardag
Hejsan alla.
Har gjort rätt mkt idag med faktiskt.
Började vid 08.40 och slutade 14.50.
Efter plugget så gick jag hem o pluggade lite på franskan o kollade på lite tv.
Vid 4 drog jag o mamma till ikea, och köpte lite småsaker till oss, rätt mkt saker till min systers rum som vi ska fixa tills hon kmr hem o så fikade vi lite oxå.
Vi handlade oxå mat, sen drog vi hem o jag lagade middag (klyftpotatis & hamburgare, jag är en blivande kock!not)
Hursomhelst, vi käkade den goooda maten sen nu har jag precis städat hela mitt jävla rum, dammsugit, plockat bort lite saker, dammat, o torkat, o massa.
På ikea köpte jag lite ljus, 2 slags växter o en anslagstavla i svart magnet.
Så de har jag oxå tagit fram, eller anslagstavlan ska tobbe snart sätta upp (hoppas jag).
De e inte så kul o städa, men om man e ledsen eller arg eller nått kan de va rätt skönt..
Aja ska plugga lite o chilla lite, haft fett stressigt.
juste! mitt bankkort kom idag :D hehe glad, och nu vänatar jag bara på att få gå ut o hämta mitt legg....
Aja hörs senare, elr fuck om en halvtimme e de"desperate housewifes" så detta kanske blir sista o ända inlägget för dan.
Isf ha en bra kväll o sov gott inatt ;D
Pussar Sara J

Tänker på dig farfar.. Hela tiden...
image223



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?