Tiiiisda

2008-04-29, 14:58:20 / Kategori: vardag
Hejsan på er :D
Kom "nyss" hem, elr för en halvtimme sen kanske?
Anyway, idag har vi haft rätt så soft dag, börja vid tjugo i 9 men mtid, sen bild  som e rätt så kul enligt mig :)
Förutom våran j**la bildlärare som gär allting för att vi ska må dåligt typ :P
Sen hade vi lunch då jag o lisa drog hem till henne o käka kycklingspätt o icecream hoho.
När vi kom tillbaka till skolan vare tydligen så att vi hade håltimme så¨de va najjs.
Sen vare bara svenska kvar, då gick ja o lisa tll bibblan för o "plugga", då kom två 97 (går i 4ran) fram till oss med två böcker som hette : Lilla snoppboken och Lilla snippboken, haha.
Dom satt där o frågade sjukt många frågor innan dom sprang iväg, sen kom dom tillbaka efter 5 minuter o ville ha våra nummer. Haha galna!
Nu ska jag kolla på vnr innan jag drar o möter adam om typ 1 timme :)
SeeU // Sara


Riktigt skönt väder ida igen! Eller hur?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?