Sova hos emelie!

2008-04-27, 00:10:47 / Kategori: vardag

Tjaba :)
Srry för att jag itne har skrivit på hea kvällen :P
IAF, typ bara en lite stund efter förra upptaderingen så drog jag till vällingby med mamsen.
Jag köpte ett par korta svart byxor, bilder kmr senare :P
VI träfffade emelie o andreas dära sen drog vi hem allihoppa.
JAg bytte om o sen sprang jag till bussen, åkte in till stan med tjejerna iaf, hade ingeting o göra..
Vi hade iaf skitmysigt. Käkade på Mongolian barbique på östermalmstorg, de va buffee o fett gott haah.
Vi va där rätt länge innan vi drog oss hemmåt mot hby.
Vi drog till backlura men inget hände dära så vi drog till Riddesvik o träffade älskling o ¨vikkee.
Fast va där inte alls länge utan drog till backlura. Nu har vi precis kommi till emelie.
JAg jennifer o adam ska slaggisch hära :)
Nu ska jag vara social hehe :P
PussPusss ha en mysig kväll :D<3333
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?