Söndagkväll...

2008-04-27, 19:42:41 / Kategori: vardag
.. Heeej :)
Siitter och snackar med adam hära, men fattar inte vad han babblar om, :S 
Han har hitta på någt nytt smeknamn (igen)!
Haha.
Hursomhelst så gick jag en promenad förut idag, med mamma emelie och andreas i en timme! :D hhaha stolt.
Vi gick förbi åkis och handlade lite, sen drog vi hem o gjorde middag.
När vi käkat åkte min mamma någonstans och jag andreas o emelie tog äber hela käket och bakade, eller försökte baka en moroskaka, hehe. Nee men tillslut så gick de,
Nu sitter jag o väntar på att mamma o emelie ska komma hem (dom e och skjusar andreas till centralen, han ska hem), när dom kmr ska vi se på en film vi hyrde idag, De hette typ... "Den man älskar" eller nått..
Ajja nu ska jag dra.
Pussssss Sara johaansson



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?