Sönd

2008-04-20, 16:45:13 / Kategori: vardag

Heeejsan. Har haft fullt upp hela dagen så drf har jag inte skrivit.
Jag vakande vid 10, tidigt men de va skönt att inte sova bort hela dagen för en gångs skull.
Åt frulle med mamma, sen började vi bära o sätta upp stolar o bord på våran baksida.
Så jääävla fiint väder :D
Fixade de, sen kom jennifer, vi åkte upp till vällingby o kollade på hamstrara :P hhaha jag ska få en :)
Sen gick vi till hm , där jag köpte ett linne. 50 spänn haha fett billigt.
Vi köpt lite godis o satte oss på fontänen när vi träffade Helena & Emelie K.
Vi va mde dom ett tag i vby, sen åkte dom till emelie o vi hem till mig.
O nu har jennifer precis blibit hämtad, hon skulle på 1årskalas:P
O jag ska strax på middag hos mammas bästis.
Hoppas alla haft en bra dag, pusssssar Sara


julia

älskling, det är söndag :)



2008-04-20, 17:23:36 URL: http://jowlia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?