roligtskit

2008-04-07, 19:06:22 / Kategori: Texter och annat
bara för att jag e knas! :P

Brukar du komma i tid: nästan aldrig!
Vad hade du i din mun senast: saft
När mår du bra: När jag är med dom jag gillar  
När blev du fotad senast: I kläppen
Hur känner du dig nu: glad, mätt :P
Kan du laga mat: Jara!
Vad tycker du om fötter: inte så mysigt
Är du smart: jara
Vad har du på dig: jeans, grå tshirt, blå tröja 
Är du aktiv i skolan: ibland
Vad saknar du: sommarn! och min syster
Hade du en bra kväll igår: jaa, va med min älskling  
Din favoritdryck på morgonen: apelsinjuice!
Vad ska du göra i sommar: resa,kompisar sol o bad
Är du nöjd med ditt liv: supernöjd!
Har du tråkigt just nu: njaa, men matilda e på väg så de blir nog bra :D
Vad gör livet värt att leva:  min famlij, adam o jennifer! o alla andra sötingar
Vad i livet ångrar du: vet inte, är rätt nöjd än så länge.
Är du musikalisk: haha venne
Vad lyssnar du på för musik: rnb, eller förresten typ allt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: naaj
Är du bortskämd: venne, inte så.
Är du trött: ´mja sådära
Vad gör du imorgon: skola, träning med jennifer


Favoriter:
Filmer:  dagboken, fifty first date
Tvprogram: the oc, grace anatomy
Musik: allt
Kroppsdel (på kille):  magen och ansiktet ^
Sport: hockey(men e inte särskilt intresserad av nått)
Plagg: mysisar

Just nu:
Äter du:  nä
Dricker du: nä
Lyssnar du på: nrj
Tittar du på: datan

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: varma fina ögon 
Kramar eller kyssar:  båda :)
Kortare eller längre:  längre
Snygg mage eller snygga armar:  mage :)
Busig eller lydig: hahah busig ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?