Monday(?)

2008-04-28, 20:42:42 / Kategori: vardag
Haha kmr inte ihåg hur måndag (på engelska) stavas xD haha äre rätt elr? hah
Aja, Har iaf precis kommit hem från e timmes promenad med jullebullen<3 Var riktigt mysiigt ^^
Annars idag har jag gått i skolan (ovanligt va?) från 08.25-15.05
Efter de gick jag hem o åt en macka snacka med emelie, sen drog jag o mötte adam, vi gick en liten omväg till han förbi vattnet, de va mysss, förutom att de klantarslet trampa på mina fingrar! haha nejdå nu kmr han bli arg om han läser detta, hahah, jaja jag vet att de va jag som snubbla på dig , haha. De gjorde iaf ont! xD
Haha.
Mötte systeryster igen o vi drog ner till åkermyntan o handlade mat o sen gick vi hem o lagade sallad, belv riktigt gott! TEAMWORK!
Hihihih.
Har iaf gått mkt idag hah o de kns bra. Knr mig rätt stolt över mig själv, eftersom jag är en rätt omotionerande person :P
Påtal om ingeting så ska jag inte vara hemma på valborg, jag vet att ajg aldrig är hemma när såna grejjer är men de här handlar om liv eller död, allvarligt..
Som ni vet är min farfar döende han har leukemi, en blodcancer som e obotlig.
Han kan dö idag, imorn eller aa när som helst :(
Så jag o min syster tar tåget upp till Mora på Onsdag....
Ska inte bli för blödig, utan nu ska jag ner o ta en bit kaka från igår!  JAG HAR JU MOTIONERAT NU(?) :D
Pussar på er // Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?