Made by me !

2008-04-09, 18:15:58 / Kategori: vardag
TjaTja,
Är lite smått stolt över mejj själv :P haha.
Malin skulle juh fixa min blogg design, hon har gjort några headers till mejj som jag skulle välja på.
Sen skulle hon fixa hela min blogg, men hon har itne haft tid, så jag tog jag saken i enga händer.
Och see de gick rätt bra va? ;D
Eller vad tkr ni? =)
Själv är jag rätt nöjd, så kmr nog ha så ett tag framöver.
Heheh,

julia

jätte fint älskling (: värsta skills du har ju ;)

haha, ja jag köper nästan alltid likadana skor men det är ju faktiskt för att när ajg hittar ett par sköna som inte får mina fötter att se gigantiska ut köper jag gärna fleeeeraaaa (a) haha



2008-04-09, 19:39:45 URL: http://jowlia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?