Jungfrun

2008-04-27, 20:13:07 / Kategori: Texter och annat
Hittade de här på en blogg, och jag e juh jungfru så de passa juh mig! hehe iaf är de mitt horoskop!
Nu tänkte jag berätta lite om mitt horoskop. Jag är Jungfru :)
 Nu tänkte jag berätta lite om mitt horoskop. Jag är Jungfru :)

24 Augusti - 23 September

Latinskt namn: Virgo
Styrande planet: Merkurius
Färger: Grönt, mörkbrunt
Element: Jord

Positiva egenskaper:
* Analytisk, rationell, logisk och intelligent
* Sval och värdig
* Plikttrogen och praktisk, även när det gäller relationer
* Omsorgsfull och pålitlig
* Hälsomedveten, ren och fläckfri
* Självständig
* Har ett starkt behov av att hjälpa andra


Negativa egenskaper.
* Besvärlig, överkritisk och sträng
* Ofta pedantisk perfektionist
* Tenderar att vara gnällig, hypokondrisk och ängslig
* Smått pryd och återhållsam
* Svårfångad
* Lägger sig i andras förehavanden med lite för mycket kritik och råd

Går bäst ihop med: Oxen, kräftan och stenbocken
Går sämst ihop med: Lejonet, väduren, skytten och vattumannen

image230

Hehheee, vad e ni för stjärntecken? :D





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?