Jahaa..

2008-04-26, 14:27:21 / Kategori: vardag

Hejsan, jag har ingeting att göra nu.. -.-
Blev väckt av att min brorsa ringde vid halv10..
Kunde inte somna om så jag gick upp o kääka, o sen fäljde jag med mamma till Plantagen, sen hjälpte jag henne o fixa lite saker.
Skulle träffat amanda nu, men hon skulle till grönan, så jag skulle träffa adam, men han kollade på fotboll..
Så skulle jag träffa Charlie och Ekman men dom e o spelar fotboll, o dom får jag inte tag på heller.
Så nu vet jag inte vad jag ska hitta på..
Ikväll skulle jag egenltigen in och äta middag i stan med Jossan, Emelie, Jennifer, Erika , Sofia och Fanny
Men va såklart tvungen att vara hemma o äta eftersom min syster har kommit hem och Andreas e här...
Så, jaa jag har ingen aning om vad som händer nu..
Menmen, pallar itne sitta vid datan eftersom de e fint väder.
pussPusss Sara


julia

äälskling, ere bättre med magen än? "/



2008-04-26, 22:51:58 URL: http://jowlia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?