Hejsaan

2008-04-07, 18:52:23 / Kategori: vardag
Har haft en händelserikdag hahahha vilket ord, aja haha.
De började med att jag kom på att jag hade tappat mina nycklar innan jag åkte till kläppen, så jag kunde intelåsa ytterdörren elr komma in i mitt skåp...
Skolan var lika tråkig som vanligt, fast ännu tråkigare, för åttorna har prao den hära veckan o nästa så de va fett tomt :/
Efter skolan gick jag hem o mötte adam som kom från sin prao i Solna.
Men då hade Torbjörn vart hemma o låst men glömt o lämna nycklar så vi fickvänta tills han kom..
han drog vid halv 5 för han hade utvecklingssamtal.
Direkt efter han gått kom Karin, vi skulle baka kladdkaka till Franskan, vi ska ha ¨nått jävla knytkalaspå onsda :s
Iaf så bakade vi 2 kladdisar, men när vi var halvvägs på bakandet, tog mitt socker slut, så vi fick traska till engdahl o hämta.
Sen bakade vi klart våra enooormt fina kladdkakor xD sen drog kakan på träning.
Nu har jag precis "ätit" middag, skulle egentligen gå till gulan o köpta nått fick 100kr av tobbe, men är inte ett dugg hungrig,  och så sparar jah juh pengarna ist ;D
hah!
Engdahl ska komma över en stund snart tror jag..
Men nu ska jag läsa blogggar, kolla pea, och kolla hur de går för malun med min design.
Hon ska ändra den, som ni kansek ser är den helt cp ful!
aja :p
pusspuss
sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?