Godnaatt

2008-04-16, 22:54:57 / Kategori: vardag
Nu har jag kollat på sex and the city och topmodel.
Gjorde godaste fruktsalladen :P
har ätit de några kvällar nu, o asso de är betydligt godare än typ massa glass elr godis.
Som sagt så vill jag juh bli smalare utan att liksom storbanta.
Men jag ska sluta med att käka godis på vardagarna totalt, max en gång i veckan, bara käka frukt på kvällarna, eller typ mörkchoklad, de är sjukt gott tkr jag! haha jag e typ den ädna som tkr de på denna jord menmen, de är bra för hyn o allting typ :)
Sen måste jag börja träna mera, men nu när min syster kmr hem så ska faktiskt vi börja på step up o aerobics. :)
O sen käkar liksom min familj rätt nyttigt så de kan nog funka.
Haha får se hur de går för mig!
Nu ska jag nog gå & lägga mig, e ganska trött.
puss & godnatt
sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?