Give me summer and a nice body!!

2008-04-16, 19:35:09 / Kategori: vardag
Hejhej, de gick såbra på utvecklingsamtalet, inte någt negativt faktistk :)
Efter skolan åkte jag o jennifer upp till vällingby o käkade lunch på donken, vi gick in på kfem o mötte sofia som praoar på Best of brands.
Sen åkte vi hem til mig o gjorde ingeting, haha flummade lite o åt vindruvor xD
älskar dig jennifer!! hon e underbar, en riktig vän<33 :)
Adam kom vid 3 kanske, v satt och kolla på mtv, men se drog jennifer.
ikväll ska jag ta ett bad, har jag bbestämt mig för :D
o göra fruktsallad, jag ska börja, asso inte banta men liksom äta nytigare, men låter så extremt o säga banta.
I somras va jag äkta smal men nu har jag gått upp fett mkt :/
menmen är nog inte så svårt att ändra på :P
Men de e fan bara 7 vekcor kvar tills sommaren :p
Påtal om sommaren så snackade jag o jennfier mkt om sommaren  o vad vi ska göra i sommar, vi ska till varandras landställen o om jag får ta med mig en kompis i sommar när vi åker utomlands igen så ska hon defenetivt med! :D
läängtar såå!<3
Men nu ska jag fixa lite saker pusspusssss
sara
image219
Jag i sommras, kolla mina ben! :S



julia

aah, du var sjuuuukt brun förra sommaren "/ :)



2008-04-17, 12:23:50 URL: http://jowlia.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?