Fridaynight

2008-04-11, 23:09:45 / Kategori: vardag
Ber om ursäkt för att jag inte skrev när jag kom hem till pappa,
Skulle på direkten börja steka hamburgare, mm jag vet, hamburgare till lunch
OCH middag.. Fyfan, SARA DE E SOMMAR SNAART, BIKINI O GREJJER, TRÄNA O ÄT INTE ONYTTIGT!!!
Dom dära orden får jag i min skalle som dagar som den hära..
Hursomhelst,stektet jag hamburgare o familjen började rulla in, käkade o sen gick jag ner slog på datan o ringer adam.
Menmen hann inte långt eftersom jag var tvungen o rusa till bussen, på busshållsplatsen mötte jag jennifer, erik o marie som skulle på fest i källvesta, så fick sällis.
Gick av vid o adam mötte mig, vi gick till han, satte på wallander, käkade godis o drack cola
(FYFAN VILKEN TJOCKIS DAAA) o båda var sjukt trötta!
Iaf, vid tjugo över 10 började vi gå mot gulan, mötte harald, viktor o ruffan, men jag var tvungen o ta bussen tjugo i 11.
Och nu sitter jag hära,
Men nu ska ja ladda upp nya låtar på ipoden, pusspuss
Kramkram
sara


 


emma

va fin header du har



2008-04-11, 23:14:10 URL: http://enlitentax.blogg.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?