Friday!!

2008-04-25, 19:48:57 / Kategori: vardag
Tjaaa<3
Sheeaat vilket underbart väder!!! De va typ 25 grader, gaaleet
Imorse åkte jag mamma & andreas och hämtade emelie på arlanda, hon e neegeeer!! På riktigt, ha.
Vi va hemma vid 9 och då va jag tvungen att dra till plugget, va där vid 20 över 9 kanske.
Gick i skolan as usual, var inte med på idrotten som va sista lektionen pga min mage.
Men var ändå med lite, spelade kubb med lisa jennfier o lollo :P
Gick hem o satt ute på altanen med min syrra, andreas o min syrras kompisar elin, rebecca o tina.
När dom drog gick jag hem till amanda. Där va anna o chamoon.
Vi träffade Calle Noren! Va skit länge sen man såg han hära i hby!
Skulle egentligen träffa han ikväll o amanda ,men ska inte de nu.
Ska tydligen hem till jeff, charlie ska komma till mig nu :D
heh så måste sminka mig lite
pusspusss<33
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?