Fredag/Lördag

2008-04-19, 11:42:02 / Kategori: vardag
Förlåt för att jag inte skrev igår, men va en stressig dag, skola från 8-14.40
Mamma hämtade mig o vi åkte till vällingby o fixade leg o elektronkort till mig, sen hadlade vi lite till min systers rum, o lite strumbyxor o nylonstrumpbyxor o lite saker från apoteket.
Sen handlade vi mat o när vi kom hem med 9000 kassar o skulle in, hade mamma tappat nyckeln, så ci fick åka till Råsunda o hämta min låtsaspappas nyckel... -.-
Adam kom när vi kom hem o vi kollade på film, jag var helt död så jag somnade :P
Han gick vid 12 då lade jag mig o sov som en stock!
Nu har jag ätit, duschat o ska sminka mig.
Me and my family ska ut till Adelsö o grilla med morbror o kusinerna.
Ikväll ska jag träffa jennifer, Vi hörs senare!
pusspusss
Sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?