Dom TÖJER sejj inte KRYMPER!

2008-04-10, 21:19:30 / Kategori: vardag

HejHej :)
Idag slutade jag somsagt tio i 2 och åkte som sagt till vällingby med jennifer.
Vi träffade ekman,soxxon o deras kompis.
jag o jenn drog o käkade chickenburger på donken, sen drog vi till jossan som praoar på dinsko.
Sen drog vi in till kfem, och köpte varsin kofta som dom rea ut för
79:50 fast dom skulle kosta 200!
Jag köpte en vit o jennifer en svart.
(bilder kmr senare)
Jag köpte oxå ett par ljusblåa jeans, men när mamma kom o skulle betala dom åt mejj så sa hon att dom töjde sejj en storlek, så då tog jag en storlek större.
Men nu när vi kom hem& jag provade dom sa hon att hon hade sagt fel för dom töjer sejj tydligen en storlek!
Jag blev smått irreterad men hon lovade att byta dom till rätt storlek imorn...
Iaf, min mamma skjusade mejj, jennifer & jossan till jakob där adam oxå va.
Vi chillade dära, sen drog vi till gulan, jossan köpte en pommefrites tallrik som vi andra bombaderade.
Sen följde ma baby mejj hem, blev ett lite bråk utanför mejj men de som alltid löste sej :P
Jag drog in o käkade middag, och sen fikade med the family.
Sen hade jag fått hem nån lapp till utvecklingsamtalet, om vad lärarna tkt om mejj, o de va oförväntat bra :D
hehehe blev liite glad dära :P
Kollade på "spårlöst" med mamma för ett tag sen o de sluta med att båda två satt o grät..
Jag brukar inte gråta ofta, men om sånt dära kan jag fan inte motstå allså..
Va såå hilma sorligt när två systrar letade efter sin mamma i Spanien, så hittade dom henne, och mamman ba:
förlåt snäälla förlåt mejj, mina änglar, jag ville bara ert bästa, o lalalla.
O alla tre grät o shit va sorligt de va :P
någon som såg de? isf fattar ni vrf jag blev så känslig: P
Jag lägger in bilder på vad jag köpte efter mamma har bytt jeansen-.
Aja nu ska jag chilla, pusspuss
Sara




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?