Dålig upptadering

2008-04-14, 21:23:49 / Kategori: vardag
heejsan allihoppa, jag ber om ursäkt (igen för att jag vart så dålig bloggare) But now im back!
Idag var jag juh somsagt hos min kära mormor som fyllde 78 år, sötisen min.
Käkade mkt god middag, o gräddig tårta o massa kakor, knr mig som en flodhäst (igen!)
Haha.
De e vad jag har gjort idag då, förutom skolan, eller jag var med adam en stund efter plugget oxå.
Kmr inte träffa han på länge nu, han har hela veckan fullbokad, men på fredag hoppas jag att han kan klämma in att vara med mig en stund, för då är de nemligen så att vi har varit tillsammans ett halvt år!
hihih, underbart !<3
Så fredag är en bra dag då, och så är de bara en vecka tills min syster kmr hem! Yippiieee, jag o mamma ska börja fixa iordning hennes rum, tills hon kmr.
påtal om rum så har jag idag eller aaa nu precis, fixat lite i mitt rum, rensat bäcker o lådor o askar o saker.
O plockat iording. Så nu är de betydligt finare inhere :D<3
Ska nog gå ner o kika vad mamsen gör, någt bra på tv ikväll eller?
Juste påtal om tv Imorn börjar DESPERATE HOUSEWIFES!!! ME LOVE! nån annan än jag som är nästan som besatt av serien? 
Hah :p
puspuss
sara

image216



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?