bläää

2008-04-08, 18:43:13 / Kategori: vardag
uschuschusch, knr mejj som en strandsatt flodhäst :P
Nee men e helt tung i huvudet, och super trött, fryser o allting..
Alla har nog kännt sejj så nån gång right?
Har precis degat några timmar framför tvn, och ätit middag..
Ska sova tidigt ikväll, eller jag brukar säga så men de blir nästan aldrig så :P
Imorgon (om jag mår bättre) ska jag va, efter plugg, med albin, adam & jennifer.
Men om jag knr mej såhära vet jag inte om jag ens orkar gå upp ur sängen...

Justedt, snackade med min syster också.
 Hahah gud va jag saknar henne, vi satt tusentals mil ifrån varandra o snackade om pannkakor, shopping, godis, tv,  o allt annat som hon saknar sjukt mkt :D hahha.
Vi planerade vad vi skulle göra när hon kommer hem, vad vi skulle käka och annat skit.
Kan fan inte fatta att om 2 veckor kommer hon hem!!!! aaaaa!!!
Helt galet :p
heheheh.
bloggar kanske senare, får se, annars ha en trevlig kväll!
pusssaars sara johanssssooon
image211



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?