Äntligen Fredag!

2008-04-11, 18:18:05 / Kategori:

Adam har precis dragit sig hemmåt, vi flummade gaalet vet inte vad som tog åt oss riktigt, menmen kul vare :P
Hah.
Nu håller jag på o packar ihop lite saker jag ska ha med mig hem till papsen.
Juste, hah som ni märkt har jag börjat skriva med i ist för jj, hehe skrev alltid förut, sejj,mejj,dejj, men de börjar bli lite fjolligt så skriver som vanligt igen ;P haha.
Hursomheltst.
Idag började vi 8, jobbigt men vad kan man göra, hade vanliga tråkiga lektioner, på lunchen drog jag o jennfier till grillen, klarade helt enkelt inte av fiskgratängen :/ hamburgare än defenetivt godat :D
sista lektionen var som vanligt var idrott.
Efter idrotten gick jag hem o mötte adam, vi kolla lite på tv o sam sagt flummade:P
Ska be mamma snäällt om att skjusa mig till pappa snart.
Skriver när jag landat i min andra bostad :P
pusspuss
Sara
Juste kläderna jag köpte, bilder här!

image214image215




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?