test elr någt.. tidsfördriv

2007-09-01, 15:08:21 / Kategori: vardag

Namn: Sara ida margareta johansson (tråkigaste namnet jag vet)
Smeknamn: Sarus, vissa kallar mejj sarre =P

Födelsedag: 26 augusti 1994, 11.05 kom jag =) (samma dag som dr.alban förresten)
Födelseort: sundbyberg, sverige.

Ögonfärg: någon nyans av grön.
Hårfärg: de säger kanske inte så mkt, men typ brunette med blonda slingor

Pluggar/Jobbar: mm, pluggar årskurs 7 i h-bygård.
Familj: ganksa stor, mamma,pappa,mammas o pappas sambo,brorsa,syster och lite halv syskon härodär.


BRUKAR DU?
Titta på dig själv i spegeln: de kan jag inte neka, går jag för bi en spegel är det väl självklart att man kollar lite, sen gör jag de frivilligt oxå, =)

Gnälla: ah, fast inte så superduper mkt.

Skrika: Inte så mycket längre faktiskt.

Sova: ojojoj, that's ma life you knoow =).

Försöka vara annorlunda: svårt o svara på, jag försöker vara mejj själv så mkt som de går, om de e at bli annorlunda kan inte jag svara på.
Ha ångest: aah, ganska ofta faktiskt..
Vilja dö: ja, ibland. är mer seriös vissa gånger,.
Röka: nää,. har väl hänt, men har faktiskt astma. (a)

Ljuga: man kan ju inte precis säga att man aldrig har ljugit, men isåfall mest vita lögner, de är väl inte olagligt? =)
Hata folk: hehe,. aa faktiskt, men bara folk som försänar de.
Gå till kyrkan: Naaij absolut inte, har väl varit på konformation,dop o sånt men inte mer.
Klä dig i svart: ja ofc, men inte som någon punk stil, =s

Gå i skola: ja vad annars?


Hur?

Går du: haha, folket säger at jag går som om jag rider, alltså ganska stort mellanrum mellen benen, haha, men jag vet faktiskt inte.
Svarar du i telefon:  olika, blir väl "hallå?!" elr "sara"

Fördriver du tiden: datan,datan,datan o tyå kekaa =)

Ofta städar du: haha,, när jag blir tillsag att göra de.

Många stör du dig på: Iaf två tredjedelar av allt folk jag knr, helt seriöst.

Bäddar du sängen: hahha, ojdå, hur många olika sätt finns de?
Mycket äter du: olika för varje dag, ibland kan ja mangla som fan, ibland bara dricka 3 glas vatten. men typ,. frukost, någt slags mellis o sen middag o så någt på kvällen(?)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?