Lycklig(??)

2007-09-04, 22:05:39 / Kategori: vardag

är fett glad nu =), men pågrund av vad är tycvär hemligt =) mohhah.
det är sjukt att livet kan förändras så snabbt..-_-
jag menar, mitt liv var skit (detta är nu kasnke 4 år sen), sen blev allting så perfekt, sedan blev de skit igen, något år senare.. och när jag säger skit, menar jag de verkligen... de har varit många olika anledningar... sen trodde jag allt var underbart, jag hade mina 2 absoluta bästa vänner, och så mkt minnen som jag har med dom. blir fasiken svårt att uppleva o samla igen... =(..
hursomhelst så var allt för bra för att var sant, vänner,familj,kärlek,skola allt, verkligen allt hade ordnad sejj ingen..
mitt liv var så i ca 2 år.. sen vara det som om ett åskmoln föste in över mejj, och en stor blixt slog ner..
kärleke tog slut, familjen åkte på någt sätt isär lite (kändes de som),skolan blev inte lika rolig, bara jobbig. och de värsta,.. mina vänner, mina absoluta vänner.. gud, de är sorligt.. att allt blev så knasigt.. o underligt.
vi gled isär.. en av tjejerna var upptagen med sejj själv o sina problem och började glida åt sidan..
den andra hade jag,, föst ihop med en tjej som vi bråkat med ganksa ordentligt.. men jag gjorde nog et misstag.
Jag tror bara de bästa om folk, inser inte att många är falska..
Hursomhelst,.. Jag lämnades ensam kvar igen.
Och när mitt liv inuti hade gått från vackert till skiit, var de inge längre gott att äta, elr att sova, elr att skratta o ha kul....

men nu, efter ca ett halvår, tror jag.. att jag sakta, börjar få ordning på mitt liv..

<3



Ett gott råd, Lita inte på någon annan än dejj själv.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?