har fortfarande tråkit, jag gör ett till test....

2007-09-01, 15:35:26 / Kategori: vardag
Vem är den senaste personen som:
Sov i din säng:
me,myself and I
Du pratade med: mamma
Du gick på bio med: eh...julia o michelle..
Du gick på stan med: jennifer,helena o emelie<3
Du Skällde på: syster =)
Du träffade: mamma
Fick sms av: maike
Du pratade i telefon med: marelene

Vilken är den senaste:

Låt du hörde: sean kingston-kingston
Film du såg: ingen aning..
Mat du åt: soppa o rostat bröd
Kramen du fick: mamma(a)
Pussen du fick: mamma(a)
Resa: mallorca<3
Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig gjort de, hatar korv =p
Gången du var utomhus: igårkväll, sa hej till dennis o hans vänner
Gången hela din familj åt middag tillsammans: igår =)
Saken du köpte: extra melon tuggumi =)

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06.10, skolan i tordags..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en ny lott!
Har någon någonsin kallat dig lat? hhah vad tror du? mamma o pappa typ tusen gåner, man orkar väl inte göra allt dom säger heller.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? en bränd skiva med blandade låtar, 
Vad åt du till middag senast? soppa.. är sjuk så kan inte äta så mkt =(
Använder du huvtröjor? de e mitt liv,, elr någt =)
Kan du vissla? kunde,,. men har mina tillfällen.
Vem var den senaste som ringde dig? michelle<3
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? mmh, jag vet..
Vilket riktnummer befinner du dig i? 165 om de e de du menar, elr 08 =) hah har inte så mkt IQ
Hur många syskon har du? 2 hela, 4 halva
Vilken film kan du alla replikerna till?  yrrol o masjälvar =) 
Läser du för skojs skull? ja jag läser ibland böcker, annars, frida,klick o vecorevyn.
diskar du din egen disk? ja ställer in de i dickmasinen, visst är jag duktig=)?
Gråter du ofta? neej..
När grät du sist? länge sen, och de e privat.. =o
Gillar du din boendesituation? neej,,
Vilken är din mammas hemstad? Stockholm
Din pappas hemstad?Mora i dalarna.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? fungera(?) jag är ingen maskin, jag behöve rinte batterier. sover tills jag vaknar =)
Vilken är din favoritfrukt? vattenmelon o äpple.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? ibland
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 år
Vad var det senaste du åt? soppa o bröd, fortfarande har redan svarat på den frågan -.-
Gillar du senap? nepp
Tycker du om att krama folk? de bästa 8 ]
Äger du en digitalkamera? jaapp =)
Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta? adam elr albin =)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?