Tisdag

2007-10-30, 18:29:07 / Kategori: vardag
tjogo äver sex tisdag den 30 oktober-

Heejsanhooppsan =)
Idaag vaknade jag prick klockan 12 av mejj själv faktistk,
brukar vanligtvis vakna av hunden, damsugaren, gittaren, radion osv.
Men imorse vakna jag av mejj själv, och jag var helt ensam hemma ( ganska skönt )
Jag gjorde frukost och sattte på en film.
Vid två-tiden ringde mamma och undrade om jag ville med upp till vällingby och äta lunch o kika i affärer.
Hade inget annat för mejj så jag följde med.
Vi åt mackor på subways och kollade runt lite.
Inne på indiska träffade vi min gamla dagis lärare btw liksom.
Har precis kommit hem nu.
Ska väl fixa lite käk, har ingen aning om vart papi är nånstans.
aja.
Sen bär de av hem till älsklingen. Där jag ska spendera natten med jessica o dennis.
Inte för att vi lär sova så mkt dåå. MenMen =)


Dagens dåliga- Min favorit tröja på h&m är slut i brunt o´ch min storlek =( (a)
Dagens braiga- Ska sova hos älsklin =)<3


 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?