så va de måndag igen :)

2007-10-29, 22:53:07 / Kategori: vardag

halv elva måndag den 29 oktober 2007-

denna vecka har gått otroligt snabbt, helt galet.
aja, fast de är juh lov nu så de är positivt.

idag har jag gjort ingenting. eller vaknade i ett tomt hus klockan 12...
jag satte mejj vid datan och läste lite bloggar chattade lite och åt frulle.
sen droog jag till jowlia, vi gjorde absolut ingeniing, asso de va inte så att vi satt o stirra i väggen. men vi kolla på vänner, sen satt vi vid datan på annaslänkburkar =) haha. sen kolla vi på onethreehill och åt pasta.
men de är rätt nice ibland. asso att inte göra någt att bara ta de lungt, särskilt med någon som jullle =)(a)
är så glad att vi är sams efter ett halvtårs värdskrig =p
vi kan helt enkelt inte leva utan varandra =)



nu ska jag gå upp och ta en kopp te och kolla lite film med pappsen, han har köpt 5 nya till hans "sanling"  =)

Dagens dåliga- emelie ringde och grät :/, de va slut mellan henne o jacob.. trist..
Dagens braiga- fick en heldag med julia efter många månader =)

<3au revoir!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?