På med vinter kläderna?..

2007-10-02, 20:08:48 / Kategori: vardag
... Elr jooh dee är kanske liitet tiiifiiigt. Men jag vet iaf redan vad jag ska ha på mejj!
Men jag måste börja i tiid, eftersom jag ska iväg och inte vara kvar i kalla vinter Sverige sååh länge. Mohha.
Jag ska juh faktiiiskt tiiill Thaailand om 2 månader. Där jag ksa stanna 5 veckor, ha känn er ägda! =P
Aja tillbaka till Vinterkläderna.
Här är dom:
image41
Fjällräven jacka. Mörkblå. Ungefär 4000kr.

image42

Svea mössa ( Fast min är mörkblå ). Ingen aning om hur mkt dom kostar, kommer inte ihåg.

image43

Svarta stövlar. ( fast mina är lite annorlunda och mina är snyggare ). Mina kostade 400 kr, Från dinsko. De finns i massa andra färger. Check it out

Min outefit för vinter.

Men i 13 December börjar jag köra shorts, flipflop och bikina. Mohahahha




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?