Onsdag

2007-10-31, 15:53:52 / Kategori: vardag
kvart i fyra onsdagen den 31 oktober-

HeejsanHopppsan  =)
Igårkväll sov jag juh hos älsklingen, så är ganska trött nu =p
Vi kollade på massa filmer och myste =p
Sen drog jag o jessica till åkis nu idag och käkade kebabtallrik o troccadero =D haha, feett goott, ( men är proppm'tt nu )
Men nu är jag hemma, ska nog ta en varm dusch nuu =)
Ska ut med ullis,kristina o papi och kolla på bio ikväll, haha rattatoi eller hur den stavas xD
haah.

Hare bra! Pusssssss<3 =)

dagens dåliga- hah dagen har knappt börjat, har inte hunit hända någt dåligt ( än iaf =) )
dagens braiga- kebabtallriken lääääätt =)  har inte ätit de på så länge jag kan minnas, men de är fetans gott ( ibland )
<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?