hejdå sommar. välkoommen viinter ? :(

2007-10-28, 11:57:20 / Kategori: vardag
jaaa, fyfaaan. nu är de tydligen vinter.
imorse när jag vakande så va klockan 12.
faan tänkte jag då, en till dag bortkastad för att man vakanr så sent.
men vips, så kollar ja på klockan i köket, då är klockan bara 11. :S
hheh.. men egentligen, undra vem fans om kom på att man skulle ställa tillbaka tiden. de är juh jävliiit onödigt.
om man ändå ska flytta fram den en timme senare  vår :S
hahah. aja.

hursomhelst.
igår åkte jag vid 4-tiden upp till v-by med jowls, ( jag köpte en foundation)
sen åkte vi till henne nördade data, och drack läsk. fast de va bara jag som gillade den, typ kopparnas nåtting, skiit goo faktiskt :)(a)
sen efter jag hade käkkat miidda. kom emelie o jennifer, så ringde några killar i vår klass, så vi drog hem till dom..
inte så kul men roligare än attt sitta hemma.

och btw har jag höööööööööööööstloooooooooooooov nu :D
jag diggar lov, den som uppfann de borde vara as smart, som jag ungefär :PD:D:D:D:

aja,, nu ska jag göra iordning mejj sen vara med linda,julia o malun.

ciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiao<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?