....

2007-10-02, 20:26:00 / Kategori: vardag
...
Vem ringde du till senast?
Pappa. Han glömde ge mejj månadspeng =o
Vem ringde dig senast?
Öh. De va min låtsaspappa. IQ femton. ringde fast han är i samma hus =p
Vad står det i ditt 4:e mottagna SMS?
"haha jag e inte hemma än. Men vi kan juh sms medans jag pluggar? Puss"
Vem skickade ditt 12:e mottagna SMS?
Maike
Vad står det i ditt 6:e skickade SMS?
"Ne jag måste plugga men vi kan smsa. Pusssss"
Har du några utkast?
(tom)
Vad är ditt rekord i Snake (I, II, Xenzia osv. om du har)?
ööh. ingen aning?
Vad har du för kontakter som börjar på..
C? 
Calle,Carnestedt<3, Charlie,Chrille,Christian,Cornelia.
M? 
Magnus,Maike,Malun,Mami,Marcus,Mariiiie<3, MatildaJ,Mitchs land, Mitch<3,Mormor
A?
Albein,Albin,Alex Bäsen,Alice,Alle,Amanda,Andre,Arvin,August,Axel,A.linso<3
L?
Lee,Linda<3,Lisa,Lisssa,
Vem ringer du till på snabbuppringningsnumret 3?
Papi =)
Vad står det i dina påmminelser?
Massor som är skyldig mejj pengar ^^
Har du på privat nr just nu?
Nopp Dubbel Sn*pp



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?