datan har damp....

2007-10-27, 13:06:03 / Kategori: vardag
...
aa min dator hoss mamma har äktaa daaamp.
så internet typ funkar itne..
aja, tur att man har en till, ( är hos pappa nu )
har fösökt att skriva inlägg om thailand men som sagt har datan damp..

iaf.
igår va jag i skolan, sedaan hemma med jessica,dennis,calle och simon. vi såg på hajen.
men den har jag sätt 22 gånge så jag spela quadrapop =).
haha jag är största nöörden, spelar de 24 och 7!
men de är skojj :D.
hursomhelst, sen åkte jag hem till papii och käka mat. men drog lika snabbt till busshållsplatsen där jessica va.
vi drog till adam o kolla på film.

nu har jag precis variot ute och käkat, hah vi har sån hära städdag så man får typ hamburgare o shiit.
hihi
aja nu ska jag leta reda på några sociala männsikor som kanke vill träffas.

PussochHej<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?