Är du en fjortis?

2007-10-31, 16:33:30 / Kategori: vardag
Fester:
[ ] jag blir full på folköl
[ ] jag har sex med flera
[ ] jag röker
summa:0

Självbild:
[x ] jag försöker vara normal
[ ] jag är yngre än sexton och äldre än tretton
[ ] jag tror att jag är tjugo
[x ] jag blir kallad för fjortis fast jag själv inte är det
summa: 2

Beteende
[ x] jag lyssnar på musik som sjungs av remixade babyröster
[ x] jag bor på PA, lunar, apberget eller liknande hemsida
[ x] msn är så mycket bättre än att prata IRL
[ x] jag är så hetero man kan vara
[  ] men har hånglat med samma kön för att det var kul
[ x] jag läser veckorevyn, solo eller någon liknande tidning
[ x] jag kramar istället för att säga hej,
[ x] jag kindpussar folk
[  ] jag skriver jah istället för jag och använder annat lunarspråk
[ x] jag lyssnar på radio
[ x] jag lever för mina vänner
[  ] skolan är inte viktig
[ x] jag läser aldrig frivilligt
[ x] jag vet inte vad växthuseffekten är
[ x] jag vet inte vilken världsdel Kambodja ligger i
[ x]ett riktigt svårt val för mig är att välja mellan kläder på morgonen eller mellan två tvserier på kvällen
summa: 13

Kläder och stil: jag har/bär
[  ] en I <3 NY tröja fast jag inte varit i New York
[ x] foundation på läpparna
[ x sveamössa
[x] plagg som det står SSS på fast jag inte seglar
[ x] lånade kläder dagligen
[x] en henry loyd jacka
[ x] stora glasögon
[ x] fakeväska
[  ] jag funderar på att skaffa palestinasjal eftersom det verkar vara så trendigt
summa: 7
          
ta summan av allt gånger tre: 22*3=66

många procent är du fjortis: 66% :S hahha hur många procent fjortis är du ?       
                



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?