Torsdag/

2007-11-29, 18:51:39 / Kategori: vardag
Då var de torsdag igen och exakt 2 veckot kvar tills man lämnar svealand.
Jag är hellt desperat, vill åka nu nu nu nu!
:)(a)
får haa liite tålamod tror jag:P

Idag har jag varit i skolan, ovanligt va? :O eller inte,...
imórse precis när jag skull egå tilll plugget ringer emelie
-gumman jag möter dejj! måste snacka me dejj nu!
när jag skulla mötahenne var de ngon knasg tant som sprang fram till mejj och fråga m vägen till riddersvik.
Hon kom från rissne och hade gåttt vilse... -.-
jag fick typ snacka med hennes kompis, som var svensk så jag fatta vaa hon sa, ochs en berättade jag vägen.
Hn tackade o sa att jag var bästa ängeln.
Sen gick jag vidare.
Jag mötte emelie och hon började snacka om killproblem. Jag gedde henne ,ite råd och sen började svenskan.
Sen var de helt vanlig skola.

Tobbe kom och mötte mejj i skolan närjag skulle hem för han hade inga nycklar och så gick vi hem tilsammans.
Vi tog lite mackor och lussebullar och så kolla vi på MTV.

Vi åt middag när mamma kom och nu sitter jag här hos Julia älskling.
Hon är och äter middag..
Ska väl vara hära ett tag sen ska jag hem och kolla om datorn har kommit" :D
den skulle typ göra de idag :)<3

ciaao<3

PS. jag suger på franska-.-.....

image60

Älskar dejj riktig mkt gmn



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?