Mandag 31dec. i thailand.

2007-12-31, 07:44:55 / Kategori: vardag
Heejsan allihoppa.

Shit va knas de hera kenns. jag sitter pa ett internetcafe mitt pa en strand i Thailand.
JAg har varit hera i 3 veckor o om en vecka ska jag hem. Jag saknar alla sa galet mkt..
Serskilt emelie o jessica....
Jag har varit hera i som sagt 3 veckor och vio bor i finaste gullgaste huset. med pool o allt.
Imorgon ska vi flytta till ett resort som heter Nakkara, der vi ska  bo innan vi aker till en stad o sen till Bankog o sen hem..
Men om jag fick velja skulle jag vilja aka hem nu.
Igar var jaag o min syster pa ett spa och gjorde massa mysiga saker, och idag e de juh new year sa da e vi fiina  :)
Vi har varit pa massa mysiga utflykter till nagra av verldens finaste strender. lite ballt.
JAg leste precis emelie elkslingens blogg och jag blev helt tarogd..
Saknaden till henne e jevligt stor..
Men de vet hon o hon vet att jag elskar henne mest.
Jag kmr hem snart alla, sa sakna mejj inte for mkt! :D
Love you, Och happy new year!!!!!!!
YEAH <3333333333333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?