Lördag/

2007-12-08, 17:22:26 / Kategori: vardag
Héjsan<3

Inatt sov jag hos jennifer med emelie.
Efter skolan åkte vi hem till emelie. Jag jennifer emelie o adam.
Vi va där och softade.
Sen kom viktor.
När viktor o adam skulle hem så åkte jag jenni o emmi hem till mamma och hämtade mina grejjer sen gick vi till kebaben och käkade.
Efter en stund kom marcus, gurra, karin o engahl in. Vi snacka lite med dom sen drog vi in till åkis och köpte godis.
Adam kom och vi gick och hyrde film.
Vi drog hem till jennifer och de droppa in mer o mer folk,
De slutade med att dom som va hemma hos Rufus o Jennifer var: Emelie,Jag,Adam,Viktor,Jennifer,Sjögge,Kevin,Rufus,Sebbe.
Vi kollade på "hata göteborg" sen drog alla hem.. Vi bäddade i vardagsrummet snackade och sen slockna vi,,..

Idag har jag inte gjort mkt, klätt julgranen och suttit vid datan.. -.-'

Nu ska jag nog chilla, sen käka middag..
Vette fan vad som händer ikväll. men blir nog hemma..

juste, emelie hittade lite gammla bilder på mejj o simon.
Funny.

image65
<3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?