ojojoj

2007-08-25, 11:56:49 / Kategori: vardag
jag ha rinte skrivit på10 år känns de som, men de har varit så mkt nu när skolan har börjat.
vi böjade i tordags emn jag trodde vi började på måndag,, men så prata jag med matilda o hon ba,, sara du bör nog snacka men amanda =)

första dagen i skolan var piss,, vi trodde inte de fanns en normal männsika, men vi är med miranda hon e as shysst,
men igår träffa vi två några killar våran klass som var fett normala =)
igr hade jag tjejmidda o de var ganska kaos,, men de  funka =)
mina tjejkompisar tkr jag behöver nya underkläder,, haha
jag fick nästan bara massa string, hotpants o bh:s :=)
hah,
ne nu ska jag städa,, vi ksa ha kräftskiva ikväll en ganska fet, 25 pers =)
sen imorgon fyller faktiskt jag år =)

PUSSSSSSSSSSSSS O KRAAAAAAAAAM<33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?