Torsdag.

2008-09-25, 21:12:43 / Kategori: vardag
Hejsan, har inte hunnit skriva något ida. tidigaste dan, började 8 slutade kvart över 3, eller haha jag "slutade" kvart i.
hade kamratstödjarmöte och orkade verkligen inte gå på en halvtimmes matte :p
anyway, väntade i skolan tills jennifer och emelie slutade och vi gick hem till mig och gjorde ingeting, vid halv 6 mötte vi jossan och erika och åkte och tränade boxning, va skit härligt :)
när jag kom hem blv de duschen sen middag och såklart idol och topmodel :)
har fått en älskling! Robin Bengtsson, asso han är ju sjukt snygg och sjunger helt sjukt bra(!)

Imorn börjar vi halv 9, slutar halv 3. Eftersom det är pappas helg åker jag dit efter skolan, så hörs nog inte försen i morgon kväll. puss & kram, sara



helt underbar.. hah



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?