Spa vecka 44.

2008-09-29, 21:29:58 / Kategori: vardag
shu, har precis kollat på idol. mamma kom med en liten överraskning , vecka 44 ska jag och hon till ett spa en bit utanför stockholm, hon har beställt 2 behandligar åt mig en ansiktsbehandling och en kropps aroma massage. vi ska sova där nån natt, så de ska bli riktigt mysigt..
påtal om spa så hade jag emelie och lisa lite spa i simhallen ida, vi va och simmade haha flummade rätt så mkt också, sen bastade vi ångbastu och vanlig och duscha säkert en timme, hade nån bodyskrubb som lisa hade med sig också de ba härligt knr mig alldeles mjuk och len.

annars ida har jag vart i skolan, som va lika rolig som vanligt (not), sen åkte jag med jennifer lisa emelie till vby köpte en ny enkel svart tröja från gina tricot på rea. sen gck vi till simhallen.

imorn har vi origentering och jag flippar på vår skola! vi måste va i skolan typ tjugo i 9 för att va på en lektion typ en halvtimme sen ska vi ha hem vänta ungefär 2 timmar sen halv 12 ska vi till lövsta på origentering... -.-
så störande..

anyway ska kolla facebook och fjortissidan sen blir de nog oc.
puss kram sara



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?