helt död, inte på humör.

2008-09-30, 16:34:05 / Kategori: vardag

jennifer kom till mig imorse, vi käkade frukost tsm sen gick vi upp till skolan va på mtid i 39 minuter, sen gick vi hem kollade oc. vid kvart i 11 cyklade vi till lövsta. vi började origentera 11.30, tog 11 av 12 kontroller, sprang vilse när vi skulle ta femman.. anyway, tog alla på ca en timme av två så de va ju bra. de började regna precis när vi sprang tillbaka vilket sög, så när vi va hemma och hade cyklat från lövsta till mig va vi genomvåta.. käkade lite och la oss och dog i min soffa.
nu åkte jennifer precis till sin pappa och jag precis skalat potatis hehe..
håller typ¨på och somna, funderar på och sova lite..
jaja får se vad som händer. hörs senare, ♥







jag skiter totalt i dig, du har förlorat ditt förtroende för mig och många andra, men bete dig moget vafan.
ska aldrig mera bli tsm med nån? 3 förhållande på ett halvår?  haha mellanstadienivå på hög grad.. du skämmer ut dig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?