*

2008-09-18, 22:09:35 / Kategori: vardag
Hejsan, kom precis ut från duschen och sitter o snackar med syster.. Hon ska skriva de sista kapitlet om mig i mitt svenska arbete i "boken om mig"
Sjukt jobbigt 10 kapitel om mig och mitt liv har jag skrivit, och har äntligen blivit klar.
börjar redan bli skoltrött fan, någon som känner samma? haha antagligen hela sveriges ungdomar..
Va med jennifer och emelie ida, gjorde inte så mkt tog de lungt hos mig. Nu på kvällen va jag med emelie också, vi tog en prommis i backlura.
Börjar halv 9 imorn tror jag, och efter tortyrkammaren ska jag vara med min älskade july :) saknat henne enormt,
Ne nu ska jag försöka få ordning på designen som ser förjävlig ut..
pusskramogodnatt, Sara ♥



 

"One day you're going to wake up and realize how much you loved her
and she is going to wake up beside the guy who already knowed it"



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?